Recepción, atención e información de vuelos
Recepción, atención e información de vuelos
This is reserved for domestic and Schengen flights.
NOTICE: For reasons of quality and high occupancy, from June 20th to September 10th (both included) the maximum stay in the VIP lounges will be 3 hours.
Ticket purchases are valid for the Puerta de Alcalá VIP lounge (Terminal T2, level 1, boarding area). Lounge reserved for passengers on domestic and Schengen flights. Period of validity of the purchase: six months after purchase date. The maximum stay in any of our VIP lounges is four (4) hours, immediately prior to the scheduled flight departure time.
Recepción, atención e información de vuelos
Catering.
Prensa nacional e internacional.
Wifi gratuito.
Zona de reuniones.
Equipos informáticos, fax e impresora.
Área de descanso.
Duchas.
Otros servicios adicionales: personal shopper, acompañamiento y traslado de clientes, fast track, planchado de ropa, traducciones, guardería, wellness y peluquería.
Acceso Internet.
Acceso para discapacitados.
Televisión.
Teléfono/Fax.